Knížovka no. 9 Přesmyčky

20:02:00 10 Comments A+ a-

Ahoj,

sláva nazdar z výletu, nezmokli jsme, už jsme tu. Aneb vítáme Vás u poslední Knížovky. Ano, poslední. Je nám to líto, také nám to bude chybět, ale co si budeme povídat, zabralo nám to spoustu času. Globusku čekají státnice, já se musím pomalu vrhnout na diplomku a jak se říká, v nejlepším se má skončit. Jelikož je to poslední Knížovka rozdělily jsme ji na dvě části, jednu najdete u mě a druhou u Globusky. Krásně jsme si to připravily, ale co čert nechtěl, objevil se ošklivý tiskařský šotek a rozházel nám písmenka, nezbývá tak nic jiného, než abyste nám pomohli a vrhli se na

Přesmyčky

Princip


POZOR!!! nezapomeňte na obě části Knížovky, z první části Knížovky musí být minimálně 5 odpovědí a z druhé minimálně 4 odpovědi, abyste nešvindlovali :) !!!
Formulář vyplňte kdekoliv, ale prosím zapiště obě části najednou :)

Pravidla

  • Do formuláře vyplníte tajenku a dále minimálně polovinu odpovědí (při lichém čísle zakrouhlit nahoru 5 odpovědí polovina 2,5 odpovědi zakrouhleno na 3; 7 odpovědí polovina 3,5 odpovědí zaokrouhleno na 4 atd.), abychom zabránili předávání tajenky mezi Vámi. Ano i odpovědi si můžete předat, ale pořád je to trošku víc omezující :) 
  • Na vyplnění máte čas vždycky od pondělí 20:00 do dalšího pondělí 20:00 v případě, že nestíháte, zapomenete nebo tak, nám napište mail na bastera@seznam.cz nebo sarancatko19@gmail.com
  • Snažte se zapojit své mozkové kůry víc než strejdu Googla nebo tetu Wiki, raději projeďte knižní blogy, ať z toho také všichni něco máme :)
  • V případě jakýchkoliv dotazů nás kdekoliv kontaktujte, mailem, soukromou zprávou na FB, komentáři, pokusíme se vždy a včas odpovědět.

Ceny

  • Ze všech vstupů na konci vybereme 1 či více výherců.
  • 2x Křížovky (děkujeme nakladatelství Fragment), 1x kniha, 1x audiokniha (od skvělého OneHotBook), 5x záložky

Formulář 
Odkaz na druhou část Knížovky

Výsledky Knížovky č. 7¨



10 komentářů

Write komentářů
Monika
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

No, tentokrát nějak moc jednoduché, ne, Barb:D? Ale skáknu ještě vedle na druhou část. Chápu to tedy dobře, že se má vyplnit jen jeden formulář pro obě části :)?

Reply
avatar
pondělí, září 01, 2014 delete

Tyjo, já se teď sama sobě divím, proč jsem se nezapojila už dříve. Možná mi přesmyčky fakt jdou, ale zvládla jsem to, odesláno. Tak jsem splnila alespoň poslední knížovku, když nic jiného. :) jste holky šikovné. ;)

Reply
avatar
Melinda
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

Paráda holky :) Moc děkuju, za celý ten projekt, fakt mě to bavilo a tahle přesmyčková byla extra super v tom, že mi fakt šla :D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

Chápeš to naprosto správně a ano je to jednoduché, chtěli jsme na závěr spíš něco milého pro zábavu na rozloučení :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

Taky se Ti divím :D Děkujeme! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

My děkujeme za účast a komentáře! :) A ano, chtěli jsme na závěr udělat spíš něco milého pro zábavu na rozloučení než těžkého :)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

Jojo, tebe mám přečtenou :D U tebe jsem věděla všechno. (O té přečtenosti to neber zle, naopak! Je hezké, že tě znám, ne?:D)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, září 01, 2014 delete

Je to hezký, mě to těší, je to těžký, koukám tu na svou knihovnu a házím, co mě napadá no, holt kdo mě zná, už ví ;)

Reply
avatar
Ivcca
AUTHOR
úterý, září 02, 2014 delete

Tak alespoň poslední knížovku jsem stihla! :) Je to skvělé, moc jsem si vyplňování užila, přesmyčky mi jdou :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
středa, září 03, 2014 delete

Tak to je bezva, já bych nejspíš asi pohořela :D Myslím, že můžu mluvit i za Báru, když řeknu, že nás to vymýšlení opravdu bavilo :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)