Mini unboxing

10:38:00 35 Comments A+ a-

Ahoj,

můj první Unboxing měl velký úspěch, takže když jsem čekala na tři balíčky, bylo jasné, že to opět zdokumentuji, když to máte tak rádi- Můžete si prohlédnout celou galerii mých šílených grimas :)
Takže co na mě čekalo v krásných balíčcích?


Omlouvám se, za nevyváženou hlasitost, hudbu do videa jsem dávala poprvé a tak to vyvážení ještě nevychytala
Mějte se krásně



35 komentářů

Write komentářů
HλNKA
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

No páááni, skvělý nový fijalkový kabát! Moc moc chválím! Strašně se mi líbí, ačkoli fialovou moc nemusím :-D
Jinak k videu.. Krásné kousky. Dominovské knihy mě poslední dobou lákají čím dál víc, takže si svojí Déčkovou sbírku hrdě rozšiřuju :-) A Dívka se sněhem ve vlasech má strašně krásnou obálku.. No, asi taky neodolám.. :-)

Reply
avatar
Martina F
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Opět super video! Doufám, že se ti Grace bude líbit, mně se hodně líbila, jsem zvědavá na tvůj názor. Přeji hezký den :-)

Reply
avatar
Vroni
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Krásné video. Já věděla, že ti mám výhru pořádně zabalit:) Aspoň sis užila rozbalování:) Krásné video:) Jinak můj blog se jmenuje Knižní novinky-recenze (http://knizni-novinky-recenze.blogspot.cz/)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji, je to práce Brabikate, já fialovou moc ráda :) Přesně, žadná kniha od Domina mě zatím nezklamala, naopak! Inteligentní romány super, thrillery super! Já taky doplňuji, ale spíš e-knihy dva Deavery a jedna papírová Deaver, myslím, že to bude velký konkurent mé oblíbené Agathy :D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji moc Marti, věřím, že bude :) Tobě také přeji krásný den! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji, výhra byla zabalená skvěle a ten vzkaz mě opravdu moc potěšil, moc děkuji ještě jednou! :) A omlouvám se, já věděla, že je to něco jako knižní novinky, ale pletli se mi do toho ty recenze, ale chodím k Tobě ráda! :)

Reply
avatar
Vroni
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Není zač:) Mě to právě trochu zarazilo, protože u mě aktivně komentuješ a jsem vždycky za to moc ráda:) I když se nedivím, že se ti to plete. Chtěla jsem vymyslet něco lepšího, ale strašně jsem chtěla už blogovat a nečekat, tak jsem tam dala rovnou co mě napadlo.

Reply
avatar
Charrlie
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Ta fialková je fakt úžasná - taková jemná, neúderná, pohladí :)

A strašě moc se mi líbí tvoje odhodlané výrazy, když se snažíš dostat do boxíků. Ty jsou fakt na celém tom videu nejlepší! (Dokonce i lepší než ty knížky :D Dívka se sněhem ve vlasech však vypadá zajímavě, k té se možná někdy dostanu. Snad :D)

Reply
avatar
Infinity
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Skvělé video! :-) Byla jsem napjatá, co bude v těch všech balíčcích. Všechno je jinak a Dívku se sněhem ve vlasech bych si také chtěla přečíst. :)

A máš nádherný nový design. :))

Reply
avatar
úterý, června 03, 2014 delete

I já se musím přidat ke skupince, která chválí nový design, je opravdu krásný. Jednoduchý a opravdu hezký! :)
A super video, přeji příjemné čtení ;)

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

S novým vzhledem to tady dokonale prokouklo :) Je to super změna :) A video bylo super. I když jsou teď unboxingi tak populární, nějak jsem tomu až do teď nevěnovala pozornost, ale je to super. Parádní video, parádní knížky. Jsem zvědavá na recenze :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Pěkné video :-).. Jsem ani nevěděla, že Grace je taková bichle, myslela jsem si, že je menší.. A Galateu jsem hned poznala, už při otvírání, mají svůj specifický způsob balení knih, který se jen tak někde nevidí :-)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Úžasné video Basterko :) úplně optimistické :) a samé pěkné knihy :) už se těším na recenze...

Reply
avatar
úterý, června 03, 2014 delete

ou... chybička, to je můj komentář, byla jsem přihlášena na jiném profilu :D

Reply
avatar
úterý, června 03, 2014 delete

Už jsem to ti to sice psala pod video na youtube ,ale ta radost, kterou máš ve tváři když rozbaluješ balíčky je naprosto k nezaplacení !:)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

dívka má fakt krásnou obálku :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Ono dneska se všichni jmenují něco s knížkou nebo book a přiznám se, že se snažím tak nějak udržovat přehled o všech blozích, ale občas mi ty jména splynou, poznám autora, články i vzhled, ale chvilku vždycky přemýšlím nad názvy, ale určitě to není nic proti Tobě, Tvůj blog se mi moc líbí, proto ho komentuji :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji, to je práce Brabikate, je šikovná, já na ty barvy nemám tolik cit :) Och děkuji, že jsou moje výrazy lepší než knížka, je tedy odvážné tvrzení, ale potěší! :) Třeba bude dobrá a moje recenze Tě přiměje ;)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Moc děkuji, já to sice věděla, ale byla jsem napjatá, jaké budou naživo :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji za sebe i Brabikate, za pochvalu designu i videa :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Moc děkuji za pochvalu :) Mně to začala bavit, není nic lepšího, než se dívat na ty obličeje, snažení dostat se do balíčku, soustředění, překvapení, radost... :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji :) Grace bichle? Sakra já teď čtu samé bichle a Grace mi přijde tak akorát konečně :) Jo jo já takhle vždycky poznám Domino :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Já jsem to poznala i tak :) Děkuji, těší mě, že je optimistické, to byl plán, trošku veselí :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Já myslela, že dívka je krásná (to jako já :D), dělám si srandu, má moc pěknou :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Děkuji, jo jo ale tak to zná asi každý správný knihomol tenhle výraz ;)

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
úterý, června 03, 2014 delete

Krásný nový design a ještě jsem doplněná do seznamu blogů, to je super, moc děkuju! Video je moc hezké, povedlo se ti, délka na rozbalování akorát, knížky taky hezké (aspoň od pohledu, vnitřek neznám:-), ale nechápu, jak se do toho s těma pidinůžkama dostaneš. Já každý balík páčím vždycky tak půl hodiny... :-) Hezký večer, Basterko.
PS Byla jsem dnes na skos v outletu, Austenland tam pořád je, ale je fakt HODNÉ špinavý. Chtěla jsem ti psát a nabídnout koupi, ale nebylo to na to... :-(

Reply
avatar
Rachel Roo
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

uzasny design zlato! a video super, moc se mi libi. knizky samozrejme uzasny - divku mam taky a jsem na ni fakt zvedava, obalka krasna, a na grace jdu do kina, knizku uz jsem nestihla ale dam si ji urcite potom :)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

samozřejmě, dívka je krásná, ty jsi božská!:D

Reply
avatar
Myanmar
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Design skvělý a video taktéž :) Ať se ti všechny knihy dobře čtou! :)

Reply
avatar
Kane
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Nádherné video. :) Dlouho jsem nic od tebe neviděla, ale udělalas hrozně velký pokrok. :) Jinak máš moc krásný obraz, čím jsi natáčela? :) A ještě v jakém programu videa upravuješ? Já nakonec nevydržela a prostě ten balíček rozdělala. Říkala jsem si, že bych to natočila někde venku, ale hezké počasí nikde. Každopádně mi v červnu dojdou ještě dva balíčky, tak to snad napravím. :D Bohužel dopis k první knize jsem nepřečetla, ale muselo to být něco hezkého, když ses tak usmívala.

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Moc děkuji za pochvalu i přání pěkného čtení :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Děkuji děkuji :) Obálka je skvělá a recenze byly zatím hodně pozitivní, tak se těším :) Na Grace nejdu s Vámi, ale pak se chystám :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Děkuji, ano Tys tam byla už předtím, ale neměnila jsem ten výpis, tak jsem musela přidat ty nověji přidané a to by bylo, abys tam Ty nebyla! :) Děkuji, snažila jsem se to moc neprotahovat a nevykecávat se :) Hele dostanu, už to mám vyzkoušené, akorát mě překvapil ten od Domina, který byl zalepený nějak zvláštně, že to prostě nešlo :)
Tobě krásný o den pozdější večer přeji :)
PS: Jsi báječná, že na mě tak myslíš, třeba ho tam jednou objevím hezčí, děkuji :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
středa, června 04, 2014 delete

Děkuji, já si právě koupila už před delším časem nový foťák kvůli natáčení a kvalita je skvělá, tedy když to lidi přepnou na HD, nevím proč se to spouští automaticky v jiném než největším rozlišení :) Upravuji ve Windows movie player, není to nic moc, ale Pinacle na mém starouškovi nerozchodím a lepší variantu jsem ještě nenašla :)
Tak to se budu těšit na vybalování, je to zvláštní, ale začalo se mi to hrozně líbit :)
To mě mrzí, ono když člověk natáčí, tak vůbec nevím, zda to bude vidět, byl to milý vzkaz s gratulací k výhře a přáním pěkného čtení :)

Reply
avatar
Niky
AUTHOR
úterý, června 17, 2014 delete

To bylo moc milé video :) Kdo by nemiloval rozbalování balíčků, zvlášť když jsou uvnitř knihy, že? :)
Jinak jsou to samé zajímavé kousky. Nejvíc jsem zvědavá na Grace, tu bych si určitě ráda přečetla a pak zkoukla film. Přeji hezké čtení a těším se na recenze ;)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)