Muffiny s jablky a skořicí

22:15:00 7 Comments A+ a-

Konečně jsem našla recept na muffiny, který je rychlý, lehký a dobrý a tak se musím podělit :) Když jsem si koupila o víkendu silikonové košíčky na ně, tak jsem je hned musela vyzkoušet :) Trošku jsme ho doladili, původně tam nebyl vanilkový cukr, ale to mi přišlo opravdu málo sladké :)


RECEPT (zhruba 16 porcí)
2 hrnky polohrubé mouky
1/2 hrnku cukru krystal
1 kypřící prášek
1 vanilkový cukr
1 lžička skořice (dle Vaší chuti, nemusí být :)
špetka soli
1/2 hrnku mléka
1/2 hrnku oleje
1 vejce
1 jablko, rozinky, ořechy dle chuti

Smícháte všechny suché ingredience (mouka, cukr, vanilkový cukr, kypřící prášek, skořice, sůl), pak přidáte olej, mléko, vejce. Pořádně zamíchate, až budeme mít takové řidší těsto, přidáte nastrouhané jablko, rozinky, oříšky či další věci podle chuti. Naplníte košíčky ze 2/3 a šup do trouby. Pečete cca při 180°C asi 15-20 minut. Pak pocukrujete, necháte vystydnout a šup do pusy :)



7 komentářů

Write komentářů
Ivet
AUTHOR
středa, ledna 25, 2012 delete

Miluju muffiny slané z podmáslí i sladké kávové s banány a polevou... jakékoliv... :o)

Reply
avatar
Kristýna
AUTHOR
čtvrtek, ledna 26, 2012 delete

Mňam :) kdyby mi je někdo upekl vůbec bych se nebránila a vyprdla se na jakoukoliv dietu :D

Reply
avatar
Ivet
AUTHOR
středa, února 01, 2012 delete

Když používám silikonovou formu, tak mám jediný problém, když muffiny vytáhnu brzo a nenechám to vychladnout trochu, tak se mi jeden kousek zbortí a musím ho sníst. :D Ale zas taková tragédie to není. :D :D Právě jsem dopekla další kávové na školní akci. :o)

Reply
avatar
Eruvie
AUTHOR
středa, února 01, 2012 delete

Tak to vypadá víc než dobře! Určitě to vyzkouším, protože jablka i skořici miluju! Jen jaksi nemám ty košíčky. :D

Reply
avatar
Babunka
AUTHOR
pátek, února 03, 2012 delete

jé, všichni dělají furt muffiny anebo cookies, taky bych chtěla!

Reply
avatar
Jana
AUTHOR
neděle, února 05, 2012 delete

Mňam! Budeš přidávat víc receptů? Tenhle určitě musím vyzkoušet ;)

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
sobota, února 25, 2012 delete

Juchů, taky pečeme :))

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)