I´m obsessed with

10:00:00 5 Comments A+ a-

Toto meme vymyslela Emily.L.
Jde o to napsat každý pátek vaše obsese (závislosti), kterou může být jakákoliv věc, jídlo, pití, KNIHA, seriál, film, atd. spolu s krátkým informativním článkem.

Šopský salát

Když jsem poprvé viděla toto meme, napadlo mě jako první mé nejoblíbenější jídlo a to je šopský salát. Každý se mi směje, že jsem na něj ujetá, ale vždycky když můžu si dávám šopský salát, nejlepší je kombinace s rohlíkem a vínem :)
http://www.vseovareni.cz/recepty/sopsky-salat-se-sladkokyselou-zalivkou/
A jak že se takový šopák dělá? A jak vypadá?

rajčata
papriky (ideálně více barev)
okurka
cibule
balkánský sýr/feta sýr
olivový olej
sůl
pepř



Rajčata, papriky a okurky nakrájíme na menší kousky, někdo dává i cibuli, já jak kdy. Naházíme vše do mísy a promícháme. Potom přisolte a připepřete dle chuti. Někdo má rád pokapat trochu olivovým olejem, já to zas tak ráda nemám, mám to nejraději prostě jen tak na přírodně :) Na vrch nakrájíme nebo nadrobíme balkánský sýr/může se dát i sýr Feta. Pozor balkánský sýr je dost slaný! A pak už stačí nandat do mističky, dát si k tomu dobré pečivo a sklenku červeného vína nebo lambrusca a je to :)
Dobrou chuť!

Fotku jsem si vypůjčila zde, protože jsem zrovna žádnou moji nenašla, až si někdy salát v blízké době udělám a vzpomenu si, tak ho vyfotím a dám sem svojí :)

5 komentářů

Write komentářů
Emily.L
AUTHOR
pátek, prosince 07, 2012 delete

Šopák! Ten jím taky v jedno kuse :D A máš pravdu, obzvlášť s bílý vínem je výborný :)

Reply
avatar
Suzanne
AUTHOR
pátek, prosince 07, 2012 delete

Jo, šopák je boží, mňam! :-D

Reply
avatar
Mima
AUTHOR
sobota, prosince 08, 2012 delete

Milujem šopský šalát :D ale cibuľu do neho ee :D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, prosince 08, 2012 delete

Jj já se teď rtaky dala spíše na bílé víno, ale šopák jsem vždycky jedla s červeným :)

Reply
avatar
Zrzunka
AUTHOR
pondělí, ledna 14, 2013 delete

šopák nezklame! mňam! :)
slíbila jsem propagaci, tak propaguju: http://nothing-about-all.blogspot.cz/2013/01/healthy-diet-yes-please.html

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)