March photo book challenge 8

18:47:00 12 Comments A+ a-

Další fotografie do tohoto skvělého projektu, který má na svědomí Jessica z books & cupcakes a spočívá v tom zveřejnit každý den fotku na dané téma. Moc děkuji Verunce z Knižního přátelství, že je mi inspirací a že mě podporuje, abych fotila :) Dnešní téma je

Guilty pleasure




Když jsem měla vybrat něco na tohle téma, byla jsem v koncích. Za nic se v podstatě nestydím. Pak ale můj zrak padl na tuto knihu a bylo mi to jasné, to je ono. Miluji brankáře Petra Čecha a nestydím se sice za to, ale je to přesně takové to něco, kdy zčervenáte, když se někdo zeptá :) 
Je to krásný chlap, od mé éry brankářky v lakrose mám slabost pro brankáře a navíc se mi líbí, jak i přes tu slávu zůstává relativně obyčejným člověkem a tvoří s manželkou krásný pár.

Co Vaše "guilty pleasure"? Máte nějaké? Svěřte se! ;)

Hezký večer
Vaše (z výletu) upajdaná Bastera

12 komentářů

Write komentářů
Monika
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Upajdaná Barb, máš nahoře jen chybku :D Máš tam quilty místo guilty, ale to je detail;):D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Děkuji, ani nevím, jak se tam to Q dostalo, když jsem si říkala, že je to jasně s G :D

Reply
avatar
sobota, března 08, 2014 delete

Já vůbec netuším, jestli nějaké mám. :D Ale Péťa je fakt kost. ;)

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Moje guilty pleasure je asi Alexander Skarsgard (vysoký, Švéd, viking... hmm =3). Hlavně v Pravé krvi. Co se týče knížek, tak se o True Blood moc nešířím, protože je to přesně ten typ literatury, který nerada čtu, ale Prává krev je něčím jiná, takže mě neskutečně baví, jinak by se ale dala řadit mezi ženskou literaturu nebo YA a to obojí moc nemusím. :D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Já právě musela také přemýšlet :) To je hlavně má krásné oči! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Aha, já zrovna tuhle vůbec neznám, ale obecně to chápu :)

Reply
avatar
Charrlie
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Tvoji výzvu pravidelně sleduji, ale ne vždy se mi podaří vymyslet nějaký (rádoby vtipný) smysluplný komentář. Každopádně Petr Čech - no, musela jsem se vyjádřit, protože moje guilty pleasure je dosti podobného rázu - kromě těch neknižních mám i to knižní dosti podobného rázu - miluji životopisy sportovců (ale zase ne že bych četla všechny co se mi dostanou pod ruku - vybírám si jen osobnosti, které "sleduji" a které mě nějak inspirují) - miluji Jaromíra Jágra a životopis Valentina Rossiho jsem přečetla jedním dechem. Momentálně si brousím zoubky na novou Martinu Sáblíkovou, tak jsem zvědavá co se dozvím o ní :)

Mimochodem - lakros? Wau, ten sport jsem párkrát obdivovala v televizi, ale do brány bych se asi nepostavila ani za zlatý prase :D

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
sobota, března 08, 2014 delete

Skvělé. :-) Já jsem to taky nebrala jako něco, za co bych se měla stydět, spíš jako něco, co mám skutečně hodně ráda.... Myslím, že jsi vybrala skvěle. A jsem moc ráda, že fotíš a pravidelně do této výzvy přispíváš. Je to super!! :-)

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
neděle, března 09, 2014 delete

Jéé, kdes byla na výletě?
Nejvíc mě zaujal ten lakros, u nás jsem to nikdy hrát neviděla, ale moje oblíbené dětské knihy o Dveojčatech Pat a Isabelle, které hrály lakros, na to nikdy nezapomenu :-)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, března 09, 2014 delete

Děkuji moc mě to těší. Hrozně jsi mě nabudila fotit Veru, mě to vždycky bavilo, ale nešlo mi to, tak jsem moc nechtěla, ale teď jsi mě hrozně motivovala :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, března 09, 2014 delete

Jani courali jsme okolo Povydří na Šumavě a jak jsem teď přes zimu nebyla zvyklá courat, myslela jsem večer, že mi upadnou nožky, ale dneska jsme vyrazili jen na pár kilometrů se podívat na výhled :) Já to hrála, když mi bylo asi 14-16 a u nás byly jen 4 týmy a my byly Slavie úplně nový, všechno jsme prohráli a teď je to úplně jiná liga, bylo tady i mistrovství světa asi před rokem či dvěma :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, března 09, 2014 delete

Děkuji, já jsem ráda za každý komentář i ten nevtipný a beze smyslu :D Jo takový Jarda Jágr to je kalibr, to je jasné, já si je většinou půjčuji, Péťu jsem dostala, protože jsem o něm pořád mluvila :) Vidíš, tak to mi pak dej vědět, to mě také zajímá! :)

Ano lakros, nikdo tam nechtěl a my tenkrát nevěděli, do čeho jdeme, ale dobře dopadlo, sem tam nějaká modřina, tenkrát to bylo ještě v plenkách, kdy jsem hrála :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)