March photo book challenge 24

21:44:00 8 Comments A+ a-

Další fotografie do tohoto skvělého projektu, který má na svědomí Jessica z books & cupcakes a spočívá v tom zveřejnit každý den fotku na dané téma. Moc děkuji Verunce z Knižního přátelství, že je mi inspirací a že mě podporuje, abych fotila :) Dnešní téma je

Next up



Až dočtu Zakázanou přitažlivost čeká na mě Vykupitel duší, slovenský bestseller u nás zatím s různorodými informacemi. Jsem zvědavá :)






8 komentářů

Write komentářů
Monika
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

mně se líbí ta modelka:D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Mě taky právě, proto jsem jí vyfotila :D Ale viděla jsem ji teď i na nějaké jiné knize

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
úterý, března 25, 2014 delete

to mě vždycky naštve, když vidím jednu fotku na x knihách :D tak nějak to kazí ten dojem :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
úterý, března 25, 2014 delete

Vykupitel duší má pěknou obálku a vypadá to i na zajímavou knihu podle toho ;).

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, března 25, 2014 delete

Uvidíme, jsem na ní opravdu zvědavá, má mít takovou magickou atmosféru :)

Reply
avatar
Niky
AUTHOR
středa, dubna 09, 2014 delete

Jsem asi jedna z mála, ale ta obálka se mi jaksi vůbec nelíbí :) Jsem zvědavá na recenzi, knížka nezní podle anotace vůbec špatně :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
středa, dubna 09, 2014 delete

No mě se líbila tak napůl, ale teď jak to čtu, vidím, že se opravdu hodí :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)