HARRY POTTER CHALLENGE - VYHLÁŠENÍ

14:10:00 13 Comments A+ a-

Přišel konec Harry Potter Challenge a s ním čas na výsledky, správné odpovědi a spoustu trefných a vtipných poznámek od Vás. Pojďte se podívat spolu s námi



Úkol č. 1: Ukázky správné odpovědi

UKÁZKA ČÍSLO 1
Katie Bellová stále ležela u Svatého Munga a nevypadalo to, že ji brzy propustí, což znamenalo, že slibnému nebelvírskému týmu, s nímž Harry od září tak svědomitě trénoval, chyběl jeden střelec. Protože doufal, že se Katie vrátí, hledání náhrady neustále odkládal.
Princ dvojí krve

UKÁZKA ČÍSLO 2
Teta Petunie zřejmě také vycítila nebezpečí, poněvadž spěšně řekla: „A ještě ti koupíme dva další dárky, až dnes pojedeme do města. Co na to říkáš, zlato? Ještě dva dárky. Bude to v pořádku?“
Dudley o tom chvilku přemýšlel; vypadalo to, že ho to stojí značnou námahu. Nakonec řekl pomalu: „Takže jich budu mít třicet… třicet…“
„Třicet devět, drahoušku,“ řekla teta Petunie. „Mhm,“ Dudley se ztěžka posadil a popadl nejbližší balíček. „Pak je to v pořádku.“
Kámen mudrců

UKÁZKA ČÍSLO 3„Salvio hexia - Protego totalum - Repello mudletum - Ševelissimo... Mohl bys vytáhnout stan, Harry?“
„Stan?“
„Je v kabelce.“
„V ka-? Jo, samozřejmě,“ přikývl Harry.
Relikvie smrti

UKÁZKA ČÍSLO 4
“Vládl obecný názor, že je to ten nejlepší způsob, jak navázat vztahy mezi mladými čarodějkami a kouzelníky různých národností - aspoň do té doby, než úmrtnost začala být tak vysoká, že od nich raději upustili.“ „Úmrtnost?" opakovala šeptem Hermiona a zatvářila se zděšeně. Nezdálo se však, že by většina studentů ve Velké síni její znepokojení sdílela. Mnozí z nich si mezi sebou vzrušeně šuškali, a Harry sám měl daleko větší zájem dozvědět se víc o turnajích, než aby si dělal starosti kvůli tomu, že před bůhvíkolika sty lety někdo přišel o život. 
Ohnivý pohár

UKÁZKA ČÍSLO 5
„Mandragora neboli pekřín je velice účinný regenerační prostředek,“ odrecitovala a jako obvykle to znělo, jako by právě spolkla učebnici. „Používá se jí tehdy, máme-li přivést přeměněné nebo zakleté osoby do původního stavu.“
„Výborně. Dávám Nebelvíru deset bodů,“ přikývla profesorka Prýtová. „Mandragora je základní složkou většiny protijedů. Je ovšem i nebezpečná; kdo mi řekne proč?“
Hermionina ruka znovu vystřelila vzhůru a jen o vlas minula Harryho brýle.
„Křik mandragory je smrtící pro každého, kdo ho uslyší,“ odpověděla pohotově.
Tajemná komnata

Úkol č. 2: Nejlepší hlášky


  • "Tak, a máte po kozách!" Blanka Vlčková
  • Ách, tak hebké a jemné na dotek... MÁTE ŠKOLNÍ TREST! eM
  • Jedna hebčí šešulka než druhá. Jaký šampón v tom Nebelvíru používáte??! Mellinda



  • Požádala jsem tě, abys mě podrbal na zádech, takže tu svou ruku zase hezky rychle stáhni, Rone Weasley! Storycollector
  • Vem si, kdybychom se my dva vzali... Tereza Bártová
  • Bomba, Draco vyfasoval ty růžové klapky na uši. Růženka
  • My dva a manželé? Daffodila




  • Nos... Jak to, že máš nos a já ne!? Trinity Estridge
  • Jo, už to vidím... čtyřka vlevo dole.. Tereza Bártová
  • "Necukej sebou! Tu pusu stejně dostaneš!" Blanka Vlčková


Úkol č. 3: Ukázky postavy správné odpovědi

Ukázka č. 1 z knihy HP 1 
"Zlomené zápěstí," zaslechl ji Harry zamumlat. "No ta,k chlapče, to bude dobré, vstávej." Pak se obrátila k ostatním žákům.
Madam Hoochová

Ukázka č. 2 z knihy HP 4
To je čidlo tajností. Rozkmitá se, jakmile zjistí, že někdo něco zatajuje nebo lže ... tady je samozřejmě nepoužitelné, protože ho pořád něco ruší - všude kolem studenti lžou, proč nepřinesli domácí cvičení. Co jsem tady, pořád jen bzučí a bzučí - a lotroskop jsem musel odstavit úplně, protože v jednom kuse pískal."
Barty Skrk Junior alis Alastor Moody

Ukázka č. 3 z knihy HP 6
"Letos to vážně stojí za to!" zajásal a pochlubil se Harrymu masivními zlatými hodinkami s pohyblivými hvězdičkami místo ručiček. "Páni, nejspíš si tu plnoletost napřesrok zopakuju..."
Ron Weasley

Ukázka č. 4 z knihy HP 7
"Kdyby ale moje manželka čelila obvinění, že je mudlovská šmejdka," pokračoval, "- ne že by si snad někdo mohl splést ženskou, se kterou bych se oženil, s takovou špínou -, a šéf odboru pro uplatňování kouzelnických zákonů by potřeboval něco zařídit, určitě bych se tomu přednostně věnoval. Jistě chápete, co tím chci říct?"
Yaxley

Ukázka č. 5 z knihy HP 4

"Jdi do koupelny prefektů, páté patro, čtvrté dveře vlevo od sochy Borise Bezradného. Heslo je Lesní vůně."
Cedric Diggory

Ukázka č. 6 z knihy HP 3
„Poslyš, Harry“ věděl jsem, že jsi... no... z onačejšího těsta, než si zřejmě myslí Popletal, a samozřejmě mě těší, že se nebojíš, ale -“
Arthur Weasley

Ukázka č. 7 z knihy HP 3
Ten pergamen je očividně plný černé magie. To je přece obor, ve kterém jsi vyhlá­šený expert, Lupine. Kde myslíš, že Potter k něčemu ta­kovému přišel?“
Severus Snape

Ukázka č. 8 z knihy HP 5
„No jistě, já zapomněla... Samozřejmě, vždyť to byl nápad tvé nejmilejší Hermionky...“ „Jen zase nezačni brečet,“ varoval ji Harry.
Cho Changová

Ukázka č. 9 z knihy HP 2
"Musíš být vynikající. Já na koštěti ještě neletěl. Je to lehké? Tohle je Tvoje vlastní koště? Je nejlepší na světě?"
Colin Creevey

Úkol č. 4: Přesmyčky správné odpovědi

  • ZASLEPENE VOZY - ZAPOVĚZENÝ LES
  • KARNY PSI - PRASINKY
  • ZBAKANA - AZKABAN
  • KOLIKA VKV - KVIKÁLKOV
  • KLAMAT VRABCI - VRBA MLÁTIČKA
  • PRAF FLAM - FAMFRPÁL
  • KONAT ZLA - ZLATONKA
  • VKLAD KOL - VLKODLAK
  • KROM ZOOM - MOZKOMOR
  • AROMA GRAND - MANDRAGORA


Úkol č. 5: Kouzla správné odpovědi

  • Episkey - Užívá se pro zhojení relativně lehkých zranění. 
  • Feraverto - Promění živého tvora v pohár na vodu. 
  • Engorgio - Zvětšovací kouzlo.
  • Harmonia nectere passus - Použito v 6. díle kdy Draco Malfoy využil kouzelné skříně k průchodu smrtijedů do Bradavic.
  • Salvio hexia - Ochranné kouzlo, Hermiona ho v sedmém díle používala k zabezpečení místa kde stanovali.
  • Evanesco - Odstraňovací kouzlo. Poprvé jej použil Bill Weasley v pátém díle, aby odstranil plány, které zbyly po poradě Fénixova řádu. Severus Snape jím běžně likviduje nevydařené lektvary studentů. 
  • Morsmordre - Vykouzlí znamení zla. 
  • Priori incantatem - Odhalí předchozí kouzla, která byla hůlkou provedena. 
  • Confundo - Matoucí kouzlo. Protivník sebou lehce škubne při zásahu tohoto kouzla a tím je zmaten a nevšímá si okolí.
  • Legilimens - Umožňuje kouzelníkovi či čarodějce proniknout do mysli druhého člověka (oběti). 
  • Accio - Přivolávací kouzlo. Většinou se používá v kombinaci s pojmenováním přivolávaného předmětu, například accio koště. 
  • Levicorpus - Kletba, která způsobí, že postižený visí za kotník hlavou dolů ve vzduchu a lze ho přemisťovat, dokud na něj není použita protikletba.
  • Bombarda - Formule vytvoří explozi na místě ukázání hůlky. 
  • Petrificus totalus - Kouzlo úplného spoutání, oběť může hýbat jen očima. 
  • Aquamenti - Vykouzlí z hůlky fontánku vody.
  • Repello mudletum - Udržuje mudly od místa, které bylo tímto kouzlem zabezpečeno. 
  • Vipera Evanesco - Kouzlo na zničení živých tvorů, například zvířat. 
  • Sectumsempra - Řezací kouzlo. Koho kouzlo zasáhne, toho pořeže.
  • Relashio - Obranné kouzlo. Výborně se hodí proti ďasovcům. Ve čtvrtém díle ho použil Harry při plnění druhého úkolu v jezeře. V sedmém díle ho použila Hermiona k uvolnění pout. 
  • Ascendio - Něco jako tryskový pohon. Ascendio použil Harry Potter ve čtvrtém díle když potřeboval vyskočit z jezera.
  • Ševelissimo - Všem nežádoucím osobám v okolí zaplňuje uši nevysledovatelným šumem, takže je možné mluvit bez obav, že jste zaslechnuti.
  • Impedimenta - Překážecí kouzlo – na chvíli znehybní cíl (nebo ho taky odhodí pár metrů dozadu).
  • Riddikulus - Zesměšní cíl kouzla, používá se proto k zahnání bubáka. 
  • Wingardium leviosa - Způsobuje levitaci předmětů. 
  • Revelio - Odhalující kouzlo.

Úkol č. 6: Slovní famfrpál: příklady

  • Malý Visánek (místa) - Kvikálkov, Krásnohůlky
  • Remus (postavy) - Severus Snape, Sirius
  • Longbottom (postavy) - McGonnagallová, Malfoy
  • Locomotor (kouzla) - Reducto, Reparo
  • Bombarda (kouzla) - Accio, Aquamenti
  • Skřet (zvířata) - Trol, Tesák
  • Vlkodlak (zvířata) - Kentaur, Kůrolez
  • Zlatonka (cokoliv) - potřebuje to komentář
  • Mozkomor (cokoliv) - potřebuje to komentář


Úkol č. 7

  • Albus Brumbál - fénix 
  • Aberforth Brumbál - kozel 
  • Harry Potter - jelen- dvanácterák 
  • Ron Weasley - pes - teriér 
  • Hermiona Grangerová - vydra 
  • Ginny Weasleyová - kůň 
  • Cho Changová - labuť 
  • James Potter - jelen 
  • Lily Potterová - laň 
  • Arthur Weasley - lasička 
  • Minerva McGonagallová - kočka 
  • Severus Snape - Laň 
  • Kingsley Pastorek - rys 
  • Ernie Macmillan - kanec 
  • Seamus Finnigan - liška 
  • Lenka Láskorádová - zajíc 
  • Dolores Jane Umbridgeová - kočka


Úkol č. 8

Zde jste mě převezli a vymysleli jiná, ale také správná řešení, uznala jsem vše, co bylo logické :) Bastera
  • Harry Potter, Ron Weasley, James Potter, Lily Potterová, Severus Snape (nepatří Ron Weasley, ostatní mají patrony buď laň nebo jelena, kdežto Ron má psa; Lily protože je žena nebo Snape protože je ze Zmijozelu apod.)
  • Ron Weasley, Billy Weasley, Fred Weasley, Molly Weasleyová, Percy Weasley (ano Billy=Bill moje chyba, takže uznáno, že nepatří Billy, protože neexistuje :D ; Molly, je žena nebo je matka, kdežto ostatní bratři, ale já myslela Percyho, protože, jak někdo hezky napsal, byl podrazák :D ; Fred, protože jediný zemřel)
  • Minerva McGonagallová, Sirius Black, Albus Brumbál, James Potter, Petr Pettigrew (Albus Brumbál není zvěromág; Minerva je žena, pěkně jste si to ulehčovali! :D ; Peter Pettigrew - zrádce, nepatří do Fénixova řádu)
  • Salazar Zmijozel, Pomona Prýtová, Godrik z Nebelvíru, Rowena z Havraspáru, Helga Mrzimoru (tady skoro všichni trefili hurá! Nepatří Pomona Prýtová, protože nebyla zakladatelkou žádné koleje; uznala jsem i Salazar Zmijozel, protože jako jediný "brojil proti mudlům") 
  • Sir Nicholas de Mimsy-Porpington, Krvavý baron, Tlustý mnich, Buclatá dáma, Šedá dáma (správně nepatří Buclatá dáma, je na obraze a není kolejním duchem, a ano Šedá dáma existuje :)
  • medailonek Salazara Zmijozela, meč Godrika z Nebelvíru, diadémRoweny z Havraspáru, pohár Helgy z Mrzimoru, Nagini (správně nepatří meč Godrika z Nebelvíru, protože není viteál; uznala jsem i Nagini - je to zvíře jediné a nepatřil nikomu ze zakladatelů)

Úkol č. 9: Básně

Ron je přeudatný hrdina,
do dobrodružství se vrhá,
nesnáší nudu.
Hermiona ho nemá ráda jako zlosyna,
co ale nadělá,
když nemá sebou rudu?
Harry všechny zaklíná,
svět se snaží spasit,
dneska už jde ale spát
a to mu musí stačit!

V Bradavicích ve Velké síni sedí velká rodina,
studenti a profesoři, taky jeden hrdina,
Harry Potter, jeho jméno, vedle přátel, nikoli však slona,
Weasley Ron, jeho braši a také Hermiona
Grangerová , chytrá dívka nebelvírská, všechno ví,
spolu ti tři zažívají každý rok dobrodružství.
A ač to možná zní jako pruda,
nebojte se, HP není nikdy nuda.

Já jsem holka potterhlá,
co v světě nezná nudu,
dobrodružství Harryho mi
vždycky přijdou k duhu.
Bez Rona a Hermiony byl
by Harry v řiti, co říct víc
než "Miluji hrdiny tři!"

Hrdina je iba jeden,
zlaté trio on sám vedie.
Je to Harry, veru on,
s ním sú Hermiona, Ron.
Zvládnu každé dobrodružstvo,
majú totiž správne družstvo.
S Harrym nuda nehrozí,
aj Voldyho porazí.

"Harry je náš hrdina,"
raduje se celá rodina
"Ron nám zase z legrace
vyzvrací slimáčí delegace,"
hlásá další rodina,
kde není ani jedna nudná hodina
"Hermioniny zuby Voldyho zastraší,
říkali nám to raraši
Těm však věřit nemůžete,
ledaže zvědavost přemůžete,
pak vám řeknou pravdu svou,
upřímností zakletou
A tak mi pravdu pověděli,
a to, že nikdy nevěděli,
že dobrodružství pro ně není,
vrátili se zpět z tažení
proti Voldymu,"
a to vám povídám já,
všemi podivnostmi známá

Když nevíš si někdy rady,
tak HERMIONU zavolej,
ta má na všechno návody,
už není žádné ouvej.
S RONEM nikdy NUDA není,
vždy s ostrovtipem odpoví,
nemá v kapse zrovna jmění,
koho miluje do sedmého dílu neví.
A pak tu máme HARRYHO,
on veliký je HRDINA,
nečeká ho tam nic pěkného,
a přesto jsou Bradavice jeho velká rodina.
Tento příběh samé DOBRODRUŽŠTVÍ je,
kdo začne ho číst, ten od knihy jen tak neodejde. :))

Ten, co přemohl Pána Zla,
ta, která vše vědět dokázala,
ten, co vypadal jako nejslabší,
to jsou Harry, Hermiona a Ron-jsou nejlepsi!
Neznají strach, nudu jen u Binnse,
ale dobrodružství a věta ,,Nedáme se!"
je jejich


Úkol č. 10: Fotky



Potěšilo, pobavilo

Mám vás ráda už jen kvuli Harrymu .:) :D

Tohle mi připadalo až moc lehký..ale možná to je jen tím,že jsem extrémní Potterhead.. :D

No, rozmazlený Dudley se brzo nebude stačit divit, co ho bude následně čekat v zoo... :-D

Miluju Hermioninu kabelku, taky jednu podobnou mám, jednou se mi podařilo nacpat do ní kromě věcí do školy i boty a pár kousků oblečení:D

Super akce, jen mi přijde jako blbost psát ke každému úryvku proč si to myslím...:D No podívejte se na ty dementní odpovědi! Jak mám vysvětlovat, že to vím? :D

Princ dvojí krve. Nevím, Katie Bellová prostě odpadla v tomhle díle :D

(Aspoň někde se mi moje znalosti kouzelnického světa hodí!!)

Mimochodom, najkrajší nesprávny tvar, ktorý sa mi podarilo vytvoriť je č. 4: vakovlki :) Vakovlk je myslím skutočné, aj keď vyhynuté, zviera a mne sa usadilo v hlave a nechcelo odísť :D

Hmmm, tak teď mě zabijte - Fred nebo George Weasleovi. Který? Upřímně, nevím. Nejsem jejich matka. :D

Použila McGonagallová (Tajemná komnata, film) a taky Ron (tamtéž) - z tak chlupatého pohárku a ještě s ocasem bych pít nechtěla. :D

BUM! :D Prostě něco vyhodí do vzduchu.

Vím o Bombarda Maxima - ta růžová čůza ho použila ve Fénixově řádu, aby se dostala do Komnaty nejvyšší potřeby.

"Růžová čůza" je samo Umbridgeová. Ale to vám nemusím říkat. Bože já ji tak nesnášela, tak fyzicky nesnášela!!!!

"Úplné ztopoření" - bez všech skrytých prasáren, v jedenácti by mě nenapadly. Použila Hermiona v Kameni mudrců na Nevila.

Díky tomu se Harry dostal ve čtyřce z vody. Byl to takový "tryskový pohon" bez ohně. :D

Slovní famfrpál na K: kotlíkárna (myslím místo, kde se prodávají kotlíky) :D

Slovní famfrpál na K: komnata (tajemná, nejvyšší potřeby, jakákoliv :D prostě tam je všechno považováno za komnatu, takže mi to MUSÍŠ uznat!!!:DDD)

Ron Weasley, okrem neho všetkých zabil Voldemort. To, že je Harry nažive ešte neznamená, že by sa Voldy nesnažil :)

Kdo nepatří: Harry Potter, Ron Weasley, James Potter, Lily Potterová, Severus Snape. Odpověď: Ron Weasley. Severus miloval Lily, Lily si vzala Jamese a měla s ním Harryho

Kdo nepatří: Minerva McGonagallová, Sirius Black, Albus Brumbál, James Potter, Petr Pettigrew. Odpověď: Hahá :D Asi bych dala Minervu, už proto, že je zase žena, ale taky proto, že všichni byli tak trochu bad guys, když byli ve školních letech, ale těžko říct, jaká byla Minerva :D

Jste šikovné, dokonalé - skoro jako Hermiona. Hravé, barevné a trhlé - skoro jako Střelenka. A zbožňuji vás stejně jako Ginny!

Týýý jo, také by mě zajímalo, jakou podobu by měl můj patron. Rozhodně by to bylo něco čtyřnohého a většího. Možná beran, beránek. :) Také jsem většinu času "krotká" a líně "si požvykuji trávu na palouku", ale když mě někdo naštve, umím se ohnat. Jop, ten by se mi asi líbil. :) Nebo možná surikata, žirafa a nebo lev, panter, jednorožec, pegas, ... Raději dost. :D

Báseň na úrovni no... možno druhej triedy ZŠ :) Pokúsila som sa spraviť z neschopnosti prednosť a napísať to s Cimrmanovským dokonalým rýmom, ale aj tam som zlyhala... Vopred sa ospravedlňujem za prípadné psychické následky :)



Výherce

Do závěrečné bitvy (odpověď na všechny otázky) se Vás z celkových 56 účastníků (odpověď na alespoň jeden úkol) probojovalo 7. Avšak Vyvolený může být jen jeden v našem případě jedna, chlapy nevydrželi a vzdali to brzy. Kdo je tedy Vyvolený a dostane dopis z Bradavic?


Ano vítězem se stala Tereza Bártová se 138 body ze 138! Jsi správný Potterofil a sova s oficiálním dopisem přijetí do Bradavic už je na cestě. A spolu s ním i domluva ohledně výhry.
Bylo to však těsné na druhém místě se 134 body se umístila Hanka, ano pouhé 4 bod chyběly k vítězství, ale aby Ti to nebylo líto, vymyslela jsem pro Tebe maličkou cenu útěchy :) Basterka
Na krásném třetím místě se umístila Wewerka se 130 body.
Dále pak Monika 129, Nikola "Daffodila" Slavíčková se 125, Kit 731 124 a pravaknihomolka se 117.

Všem Vám ještě jednou obě moc děkujeme, ať už jste se probojovali do finále či zůstali někde v Zapovězeném lese, každá odpověď pro nás byla balzámem na duši, všechny Vaše milé vzkazy, odpovědi, vtípky, Vaše nadšení. Cílem bylo pobavit se, zúčastnit se, výhra byla jen jako bonus. Jsme rádi, že se Vám to líbilo. Každá už zase vymýšlíme další soutěže, ano už to nebude tak skvělé jako Harry Potter Challenge, ale snad i tak Vás potěší a zabaví. Třeba si to někdy zopakujeme zase :)

Mějte se famfrpálově (variace na fanfárově), sledujte nás dál, komentujte, pište, ptejte se, hlavně se bavte a užívejte. To je to hlavní, o co nám jde :)

Bastera a Rachel roo


13 komentářů

Write komentářů
m
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Nádhera, velice mě pobavilo. Jinak gratuluji!

Reply
avatar
sobota, května 03, 2014 delete

Skvělé! Perfektně promyšlené úkoly a u některých odpovědí jsem se opravdu zasmála! :-)

Reply
avatar
sobota, května 03, 2014 delete

Teeeda, já jsem ale ostuda. :D Jen 125 bodů? To znamená jen jediné - budu si prostě muset znovu udělat pohodové chvilky s knihami paní Rowlingové. :)) Asi stárnu. :D

Ale ohromně jsem se bavila, i když koukám, že občas jsem se očividně pěkně sekla. :)) Děkuji děvčátka za skvělou soutěž! Budu se těšit na další zábavu. :)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Koukám, že sem se tam párkrát blýskla :D I když spíš pobavila tam, kde se to nepočítalo :DDD

Reply
avatar
sobota, května 03, 2014 delete

Bylo to parádní! :D :) Jak někoho můžou napadat tak skvělé hlášky? To nepochopím. :D :D

Reply
avatar
Melinda
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Ještě jednou bych vám chtěla poděkovat za skvělé chvilky s touhle soutěží :) Když jsem tu teď uviděla svojí fotku, tak jsem si uvědomila, že jsem tam ještě zapomněla přidat jednu Potter věc co mám. No co už :D
Gratuluji vítězce samozřejmě :)
Bylo to skvělé! :) Budu se těšit na vaše další počiny :)

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Gratulujem víťazke! :) A vám ďakujem za túto super súťaž :) Bola to fakt sranda, a teraz som sa pobavila znovu, keď som si čítala všetky tie básničky a komentáre. Dúfam, že vám zasa napadne niečo podobné, do čoho budem schopná sa zapojiť :-D A mimochodom, krásne siedme miesto zo siedmych je pre mňa úspech :)

Reply
avatar
Katie
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Skvělá soutěž a ještě lepší odpovědi.:-D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Byla to vážně super soutěž! Pokaždé jsem se těšila na další úkol a nemohla jsem se od plnění odtrhnout, ani když jsem si nevěděla rady. :D Všechno šlo stranou :D Jste moc šikovné a ještě jednou díky, že jste mi vždycky zpříjemnily týden :)
Sova přiletěla i s přijímacím dopisem, moc děkuji :) ten si vytisknu a pověsím na nástěnku :) Konečně se mi čtení a sledování Harryho Pottera stokrát dokola vyplatilo :D
Díky za gratulace, mějte se všichni co nejlépe :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, května 03, 2014 delete

Děkujeme za Vaše skvělé komentáře, moc nás těší, že se Vám to líbilo :) Byly jste úžasní! :)

Reply
avatar
Weweka
AUTHOR
pondělí, května 05, 2014 delete

Bylo to uplně super, děkuju moc za soutěž! doufám, že brzo vymyslíte zase něco jiného, taky tak dobrého!!! :)

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
úterý, května 06, 2014 delete

Moc pěkné shrnutí soutěže, já jsem to tedy jen přelétla, protože se nechytám, Harryho jsem četla jen 1 a už si to nepamatuju :-), ale kdyby někdo pořádal soutěž pro Austenofily, dejte mi vědět třeba o půlnoci, moje sova je připravena!

Reply
avatar
Rachel Roo
AUTHOR
čtvrtek, května 08, 2014 delete

Tomu říkám pořádně dlouhý článek :-D

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)