SOUTĚŽ: S Vážkou na Vážkách

20:39:00 11 Comments A+ a-

Ahoj, mí milí čtenáři, i náhodní kolemjdoucí,
mám pro vás slíbenou soutěž o novinku z nakladatelství Motto s názvem Vážka.
Kdo mě zná, tak ví, že vás nebudu otravovat žádným povinným sdílením, žádným povinným sledováním atd, ale budu opět chtít trošku kreativity :)


Jak můžu vyhrát?

Vaším úkolem je zapojit trošku fantazii a napsat, zrýmovat, nakreslit, vyfotit či cokoliv jiného to, co vás napadne na téma: Na vážkách.

Kdo může vyhrát?

Kdokoliv kdo má doručovací adresu v České republice a jehož příspěvek mě nejvíc zaujme.

Kdy a kam?

Vaše příspěvky pište do komentářů na blogu, na email: bastera(zavináč)seznam.cz nebo přes Facebookovou stránku Knihy nekoušou
Do předmětu emailu piště Na Vážkách.
Fotografie také můžete sdílet na Instagramu či na Facebooku pod hastagem #navazkach
Do soutěže budou přijaty všechny příspěvky poslané do 1.4.2016!


Na všechny vaše výtvory se budu moc těšit.
Mějte se krásně
Basterka

11 komentářů

Write komentářů
pondělí, března 21, 2016 delete

To je skvělý zadání, určitě se pokusím něco vymyslet! :-)

Reply
avatar
Monule13
AUTHOR
úterý, března 22, 2016 delete

O téhle knížce mi říkala kolegyně a zaujala mě na první pohled, navíc momentálně jsem na vážkách, co s prací, tak snad taky něco vymyslím :)

Reply
avatar
úterý, března 22, 2016 delete

Tak to musím také zapojit mozkovnu, kniha je lákavá :)

Reply
avatar
Vvv
AUTHOR
sobota, března 26, 2016 delete

Škoda, že sa môžu zapojiť len čitatelia s doručovacou adresou v ČR, zadanie je veľmi zaujímavé :) Snáď ďalšia súťaž bude otvorená aj pre slovenských čitateľov.

Reply
avatar
Blablabla
AUTHOR
úterý, března 29, 2016 delete

Tak jsem něco napsala a poslala :-D Nic moc,mam blbou fantazii a psát neumim :-D

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, března 29, 2016 delete

Už jsem rozečetla a vypadá moc dobře! :) Budu ráda, když něco vymyslíš! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, března 29, 2016 delete

Zapoj prosím budu moc ráda! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, března 29, 2016 delete

Evi je mi to moc líto, ale poštovné na Slovensko vážně bolí. Snad jedině třeba o e-knihu nebo mp3 soubor, který by šel online cestou :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
úterý, března 29, 2016 delete

Děkuji četla jsem a náhodou nápad zajímavý! Jen bys potřebovala trošku pomoci s gramatikou a bylo to by moc dobré :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
středa, března 30, 2016 delete

Jak kolem me litali deti tak jsem psala a psala a ani si to nezkontrolovala :-D Doslo mi to az vcera vecer :-D

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)