Právě koupeno

17:37:00 0 Comments A+ a-

Nemůžu se nepochlubit, co jsem si dnes koupila v Levné knize. Ano v Levné knize jsem již po několikáté objevila pár skvělých kousků a dnes jsem si odtamtud přinesla knihy, které jsem dokonce loni chtěla koupit přítelovi za normální cenu. Původní cena dohromady je asi 700 a mě stáli necelé dvě stovky, což je opravdu paráda. Můj přítel rád čte tyhle historicko současné honění se za nějakých pokladem atd, já si to taky ráda přečtu a navíc se mi strašně líbí a budou se mi hodit hezky do knihovničky :) Jde o tyto knihy:
Rembrandtův portrét od Paula Christophera
Aztécký kodex od Paula Christophera
Království od Toma Martina

všechny jsou od nakladatelství BBart, kde dělají opravdu hezké obálky většinou a platí to i u těhle, byl to taky jeden z důvodů, proč jsem je koupila, protože já jsem na takové krásné obálky ujetá a když to má hezky udělané nápisy atd i na boku, tak se to krásně hodí  do knihovny. No uznejte sami, že jsou opravdu pěkné :) To bude radosti k Vánocům, svátku atd pro přítele i pro mě :) Kdyby Vás zajímalo o čem knihy přesně jsou přidala jsem k nim odkaz :)

Děkuji za všechny komentáře :)