Hřísná těla, křídla motýlí...

20:01:00 3 Comments A+ a-

Omlouvám, že nepřidávám nic pořádného, ale to víte, zkouškové období pro jednoho znamená učení a pak volný čas, pro mě, práce, práce, učení, učení, úklid, chvilinka volna a tak pořád dokola :) Poslední dny je moje jediná četba tahle kniha a spousty papírů :)
Jednu zkoušku už mám za sebou a to úspěšně. Základy pomocných věd historických a za výborně!!! :) V úterý mě čeká zkouška z Osobnosti české knižní kultury první pol. 20. stol. a ve středu Kodikologie a dějiny rukopisných fondů. Povím Vám je to zajímavé, ale fuška, pamatoval si jak fungovali práva, jaké byly právní knihy a podobně ve středověku a tak no :) Napadlo mě tak se tu s Vámi také podělit o mě zápisky, kdy by Vás to zajímalo, třeba takový Josef Čapek a jeho obálky je opravdu zajímavé téma, co vy na to? :)

Jinak mi přišly (přiletěly) včera konečně také Křídla z Knižního bazaru na facebooku od Syki. Ta obálka je opravdu nádherná, pořád se na ní koukám, ale bohužel je musím napsat až na konec seznamu knih k přečtení :) Bohužel jsem také asi naletěla, chtěla jsem si z bazaru přes Databázi knih koupit Artemis Fowl za 78 i s poštou, poslala jsem slečně peníze, ona napsala, že přišly a od té doby nic :( Mrzí mě, že jsem já naivní zapomněla, že existují na světě pořád ještě svině, kteří chtějí vydělat na všem :( No to jen tak ve zkratce. Zase začínám bláznit, chtěla bych dělat všechno, číst sledovat filmy, seriály, dělat grafiku, fotit a nic nestíhám, těžký úděl nás Vodnářů achjo :)
Fotka měla vypadat jako roztažená křídla, no moc se mi to nepovedlo nevadí :)




3 komentářů

Write komentářů
Houp
AUTHOR
středa, ledna 18, 2012 delete

Tak to budu přát, aby ten tvůj chlap vypadal s mimčem naprosto dokonale. :) Krása je vždycky v očích toho kdo miluje, takže věřím, že ano. Jinak Křídla - to je knížka o které doufám, že si jí přečtu. Moc se mi líbí obal a příběh, takže snad jí konečně v tý knihovně objevím.

Reply
avatar
Babunka
AUTHOR
úterý, ledna 24, 2012 delete

teda s těma prachama si snad dělaj prdel, ne?! bože, co je to za lidi tohlensto...

Reply
avatar
Ohana
AUTHOR
pondělí, ledna 30, 2012 delete

Páni to zní vážně zajímavě...kde studuješ?

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)