Informační okénko

11:15:00 6 Comments A+ a-

Ahoj,
díky Vašim odpovědím v Dotazníku (kdo ještě nevyplnil prosím jednak kvůli mně a jednak můžete vyhrát knihu Čachtická paní), jsem se dozvěděla, že byste uvítali více deníčkových článků a že ne všichni sledujete můj facebook. Proto jsem se rozhodla zavést rubriku Informační okénko, kde Vám vždy stručně shrnu něco z mého života a co Váš čeká v nejbližší době na blogu :)


Takže začnu tedy něčím osobním. Poslední dva týdny jsem blogu a věcem okolo (plánování, focení, upráva fotek, Harry Potter Challenge, rady ostatním blogerům, nový vzhled a podobně) věnovala velké množství času, až mi vlastně zbylo hrozně málo času na čtení. Můj volný čas je opravdu skromný. Práce, škola, doma spoustu práce a když chci nějaký ten čas věnovat i rodině, přátelům a příteli (protože přeci jen blogování je krásná věc, ale reálný život je mnohem lepší a rozhodně nechci přijít o kamarády, rodinu či přítele jen kvůli posedlosti blogem :), už mi toho času moc nezbývá. Možná ta práce poslední dva týdny není moc vidět, ale právě ta skrytá práce dává nejvíc zabrat. Teď musím tedy trošku zvolnit, protože  musím udělat spoustu věcí do školy a navíc se mi v souvislosti s blogováním objevil jeden zdravotní problém (ano, začínající křečové žíly ve 24 letech!), takže to sezení u počítače musím trošku omezit. Navíc 15. dubna odjíždím na tři až čtyři týdny do lázní léčit se a tudíž musím udělat vše do školy dopředu. Ale nebojte počítač si sebou budu brát, takže se mě tak snadno nezbavíte :)
Tím se Vám chci omluvit, že už fotky nebudou tak skvělé (stejně už Vás určitě photo challenge tolik nebaví) a že možná nebudu tolik komentovat články ostatních blogerů. Většinou je všechny čtu, ale přes mobil, kde mě nebaví psát komentáře a pak přijdu domů a vše to doháním. Takže číst Vás budu pořád, jen komentáře, až když budu mít víc času :)

Tak a teď k plánům na nadcházející dny.


  • Určitě bude recenze na knihu Noc předtím od Lisy Jackson, nejspíš zítra (né že bych neměla zpoždění :D)
  • Příspěvky do Photo challenge, ale už se blížíme ke konci hurá, už nevím, co fotit :)
  • V úterý a ve čtvrtek další dva úkoly do Harry Potter Challenge (kdo ještě nesplnil druhý úkol, tak šup, ať je sranda)
  • Pak se mi snad povede dopsat článek Rady pro ty, kteří žijí s knihomolem, který píšu už delší dobu a vždycky něco přidám, uberu a předělám
  • Jelikož jsem teď pomáhala asi třem lidem s blogerem, jak dát menu nahoru, jak dát obrázek do menu a podobně, začala jsem to psát pro všechny
  • Když se mi povede dočíst Zakázanou přitažlivost někdy rozumně, možná přibyde recenze i na ní
  • To je zatím asi vše

Tak přeji hezký týden a snad si tu najdete něco, co Vás zaujme :)

6 komentářů

Write komentářů
pondělí, března 24, 2014 delete

Moc se těším na všechny nové články :-)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Snad se bude alespoň nějaký líbit :)

Reply
avatar
Niky
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Mě photo challenge baví pořád, a i když potom skončí, tak bys mohla pořád něco fotit! :)
Jinak na tyto informační články se moc těším, je to dobrý nápad :)
HP challenge jsem jaksi nestihla, jsem spíš takový pasivní soutěžící :D
Měj se hezky ;)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Barb, vezmi mě s sebou do lázní! Jinak si tu hodím mašli...

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Určitě budu fotit dále, jen ne každý den, protože už mi dochází nápady :) To nevadí, třeba někdy jindy :) Taky se měj hezky! :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, března 24, 2014 delete

Copak? Klidně Tě přibalím do kufru :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)