Kniha na výletě aneb Na Okoř je cesta jako žádná ze sta

18:00:00 9 Comments A+ a-

Ahoj,

právě se asi válím na pláži a čtu si další knihu na výletě, ale abyste neřekli, mám tu pro vás konečně nějaké fotky. Vybrala jsem jen fotky z výletu na Okoř a zbytek hodím do dalšího článku, až se vrátím.

Jak víte miluji hrady a zámky a když přítel potřeboval něco vyřídit v Kladně, bylo jasné, že se cestou musíme někde na výletě stavit a nejblíž byl hrad Okoř, kde jsem ještě nebyla. Není to největší a nejzachovalejší hrad, ale bylo to i tak moc pěkné.
 


9 komentářů

Write komentářů
Sabina
AUTHOR
sobota, září 13, 2014 delete

já mám radši zámky, ale i tak to musel být krásný výlet :)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
sobota, září 13, 2014 delete

ty máš vždycky tak zajímavý a jedinečný úsměv :)

Reply
avatar
Melinda
AUTHOR
neděle, září 14, 2014 delete

Také mám ráda návštěvy hradů a zámků :) moc pěkné fotky, takové letní. Už teď mi to léto chybí :) Moc ti to na fotkách sluší a i ty ostatní, jsou moc hezké :) Přítel je sympaťák :)

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
neděle, září 14, 2014 delete

Hezké fotky, Okoř mám ráda, je to kousek od Prahy, dá se tam i pěšky... :-)

Reply
avatar
m
AUTHOR
neděle, září 14, 2014 delete

Milá Bastero,
moc krásné fotky....a s přítelem vám to moc sluší! ;)

Reply
avatar
MishyV
AUTHOR
neděle, září 14, 2014 delete

Krásné fotky :) Okoř zná každý a já na něm taky ještě nebyla O:)

Reply
avatar
Charrlie
AUTHOR
pondělí, září 15, 2014 delete

Okoř znám jenom z písničky, přece jen - mám to tak trochu z ruky. A teď se ještě zahanbeně musím přiznat, že jsem až do teď vůbec nevěděla, jak vlastně vypadá :D (Ještě musím dodat, že ti to na fotkách hrozně sluší. Máš krásně hřejivý úsměv! :))

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
sobota, září 20, 2014 delete

Moc vám děkuji za hezké komentáře, já atmosféru hradů a zámků zkrátka miluji a jsem ráda, že vám můj úsměv přijde zvláštní a hřejivý, já si připadám vždycky jako největší pako :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)