Kdo chce zabít Nevěstu ve sněhu?

15:00:00 2 Comments A+ a-

Nevěsta ve sněhu je další krimi případ charismatického vyšetřovatele Marthalera. Ačkoliv u nás vychází již jako čtvrtá kniha od frankfurtského spisovatele Jana Segherse, jedná se teprve o druhý díl v sérii. Tentokrát musí Marthaler řešit případ zabitých a zostuzených žen a také své soukromí.

Hlavní komisař Marthaler má nervy na pochodu. Na letišti má vyzvednout svou přítelkyni Terezu, která se po třech letech vrací zpět do Frankfurtu. Jenže, jak už to bývá, to ráno ho zavolají k případu. Náhodný kolemjdoucí objevil mrtvou Gabrielu Haslerovou. Někdo si dal práci s tím, aby tělo naaranžoval do podivné pozice a dokonale za sebou zametl stopy. Policie sice nějaká vodítka objeví, ale nedávají žádný smysl. Kdo by ostatně chtěl zabít obyčejnou zubařku? A proč u ní zanechal malý útržek látky ze svatebních šatů? Policie pátrá a zjišťuje, že o Gabriele toho nikdo moc neví. Marthaler se do případu tak ponoří, že samozřejmě zapomene i na Terezu, která je právem naštvaná. Jelikož je jeho žena dlouho po smrti, vyšel Marthaler trochu ze cviku a tápe tak nejen v řešení případu, ale i v osobních vztazích.

V případě zájmu si zbytek recenze můžete přečíst na blogu Neoluxoru
Budu ráda za komentář kdekoliv ať tady nebo tam :)

2 komentářů

Write komentářů
Unknown
AUTHOR
sobota, září 13, 2014 delete

vyzerá to ako zaujímavá kniha :)

http://biiibsworld.blogspot.sk/

Reply
avatar
Marmeli
AUTHOR
neděle, září 28, 2014 delete

Na tu knížku jsem koukala už v knihkupectví, ale mám takové nepsané pravidlo, že než si koupím nějakou knihu, prvně si ji přečtu někde jinde, ať vím, jestli si zaslouží být v mé knihovničce :D Protože když bych ji nečetla podruhé, zabírala by místo, kterého je tragicky málo. Recenze se ti moc povedla :) Zvláště se mi líbí, že jsi vyzdvihla to, v čem je jako detektivka odlišná od ostatních... člověk si někdy musíš domýšlet motiv vraha a to já nerada. Já mám radši, když mi to objasní autor :D Mám totiž příliš bujnou fantazii a už tak překombinovávám motivy.

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)