Vánoční knižní nadělení + soutěž

15:37:00 6 Comments A+ a-

Tomík si moc rád prohlíží knížky, takže bylo jasné, že mu Ježíšek přinese do sbírky něco nového. Že si vzpomněl také na mě, bylo příjemné překvapení, neboť jsem si letos poprvé o žádnou nenapsala, Ježíšek zkrátka ví, jak mě potěšit :)

První Ježíšek mi donesl Harryho Pottera a tajemnou komnatu v ilustrovaném vydání. Ačkoliv jsem jeho velký fanda, neměla jsem dosud doma žádné vydání, a jelikož jsem už kdysi dostala první díl v této podobě, bude v tom Ježíšek doufejme pokračovat i nadále. U rodičů mi zase zanechal knihu Otevřený hrob. Bude to pro mě zatím první setkání s policistkou Kim Stoneovou, takže budu ráda, když mi povíte, zda i ty předchozí knihy ze série stojí za to.

Tomík (13m) dostal 3 knížky. Co se děje po celý rok je další obrázkovou knížkou od autorky Anne Suess. Již máme doma Co se děje kolem nás a patří mezi nejoblíbenější. K této druhé si Tomík zatím cestu hledá, je tam více obrázků a tak je pro jeho maličký rozum trošku těžší se soustředit, ale už začíná přicházet na chuť i jí. Knížky mají tvrdé stránky, takže se jednak dobře otáčí a jednak vydrží i prudší zacházení. Jedná se o formát A4, což je někdy výhoda a někdy trochu nevýhoda, protože Tomíkovi malé ručky ještě nejsou tak obratné. Každopádně za nás vřele doporučujeme pro mladší i starší děti. Mladší mohou prohlížet a hledat obrázky, starší k nim zase vymýšlet příběhy. Baví to i nás dospěláky hledat různé malé detaily.

Další knížku jsem úplně náhodně potkala v Lidlu a jelikož má Tomík strašně rád pejsky, nemohla jsem jí tam za 89 Kč nechat. I Malý pejsek je příjemná knížky s tvrdými stránkami, pěknými realistickými obrázky a milým příběhem. Jediné, co bych vytkla je zvláštní formát (úzký a dlouhý) a stránky, které nedrží tolik otevřené, ale i přesto se hned zařadila mezi největší oblíbence. Bohužel je již všude na internetu nedostupná.

Poslední knížka je další Minipedie od nakladatelství Svojtky tentokrát s názvem Dobrý den, štěnátko. Na tuto sérii jsem četla jen samou chválu, tak jsem hned objednala tři kusy, dva z nich dostal již k narozeninám a třetí tentokrát přinesl Ježíšek. Ačkoliv jsou to opravdu povedená dílka, ať už příběhem, nápadem či obrázky, mě ani Tomíka zase tolik neuchvátila. Stránky jsou opravdu dost široké a tvrdé, tudíž drží při sobě a jdou malému těžko obracet. Aktivní prvky jako je vysouvání, zasouvání, otáčení kolečkem a podobně zatím Tomíkovi moc dobře nejdou, a jelikož je po tatínkovi netrpělivý, hned se mu povedlo u jiného dílu rozpůlit vysouvací autíčko. Doporučujeme tedy především pro klidné děti a hbité prstíky :)

A jaké knížky přinesl Ježíšek vám a vašim dětem? A jaké jiné patří mezi vaše oblíbené?
 ........................................................................
Abyste si nemysleli, Ježíšek nezapomněl také na vás a díky nakladatelství Host a knihkupectví Neoluxor mi tu pro vás zanechal jeden skvostný výtisk nádherně ilustrované knížky Zubr si hledá hnízdo. Co pro to musíte udělat? Do Tří králů vyplnit formulář a doufat, že se štěstí usměje právě na vás :) 
 Krásný Nový rok všem přeje Basterka a Tomík

6 komentářů

Write komentářů
čtvrtek, ledna 04, 2018 delete

Já mám ty dětské knížky tak ráda, ani ne tak text jako ty obrázky. ♥

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pátek, ledna 05, 2018 delete

Viď, mají prostě vždycky své kouzlo :)

Reply
avatar
Polly
AUTHOR
středa, listopadu 14, 2018 delete

Ja som sa riadne nazháňala Maxipsa Fíka, ktorého dostane môj 4ročný chlapec na tieto Vianoce. Veľmi mi záležalo na tom, dať mu knihu, ktorá bola v detstve moja najobľúbenejšia, lenže bol problém nájsť ju v slovenčine. Nakoniec som našla hádam jediný kus v jednom antikvariáte.

Reply
avatar
Buma Agda
AUTHOR
středa, srpna 05, 2020 delete

Môj príbeh TU JE SKUTOČNÝ A GENUINE. Volám sa Matta Agda Noah Vienna a som tu, aby som vypovedal o Veľkej matke, ktorá mi priviedla späť môjho muža, keď sa so mnou rozišiel kvôli inej žene, ktorú stretol na svojom pracovisku. Great Adeleke je veľmi silná, skutočná a jedinečná žena so zvláštnymi právomocami. Snažil som sa získať pomoc z mnohých miest a zdrojov, aby som priviedol späť môjho muža, ale nič nefungovalo, ale keď som kontaktoval Veľkú Adeleke, prinútila ma znova sa usmiať tým, že priviedla svojho muža späť ku mne so svojimi osobitnými právomocami. Ak máte nejaké problémy v Vaše manželstvo, vzťah a máte s tým podobný problém, obráťte sa na Veľkého doktora Adeleke, ktorý vám teraz pomôže. Tu je jej e-mailová adresa: (aoba5019@gmail.com) a môžete sa s ňou skontaktovať aj na vlastné číslo WhatsApp: (+27740386124) Môžete ju buď kontaktovať na svojom e-maile, alebo na čísle WhatsApp. Ďakujem Veľký Adeleke.

Reply
avatar
UNKNOWN
AUTHOR
neděle, září 20, 2020 delete

najlepším kúzelníkom kúziel do roku 2020 je Dr. Adeleke, veľký čarodejník z Afriky. Chcem mu pomocou tohto média poďakovať za to, že mi vrátil moju ženu, povedal mi iba to, aby som poskytol veci potrebné pre kúzlo a ktoré som urobil, a on mi povedal, že po dostal položky za 24 hodín, začnem vidieť výsledok a naozaj je človek podľa jeho slov, kontaktujte ho dnes a nechajte svoj problém vyriešiť. E-mail: aoba5019@gmail.com alebo ešte lepšie Whatasapp him on +27740386124

Reply
avatar
UNKNOWN
AUTHOR
neděle, září 20, 2020 delete

najlepším kúzelníkom kúziel do roku 2020 je Dr. Adeleke, veľký čarodejník z Afriky. Chcem mu pomocou tohto média poďakovať za to, že mi vrátil moju ženu, povedal mi iba to, aby som poskytol veci potrebné pre kúzlo a ktoré som urobil, a on mi povedal, že po dostal položky za 24 hodín, začnem vidieť výsledok a naozaj je človek podľa jeho slov, kontaktujte ho dnes a nechajte svoj problém vyriešiť. E-mail: aoba5019@gmail.com alebo ešte lepšie Whatasapp him on +27740386124

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)