Tomíkova kniha života

13:15:00 11 Comments A+ a-

Léto je dobou dovolených plných zážitků a chvil, které si chcete uchovat. Když na mě neustále vyskakovala reklama na fotoknihu od firmy Saal digital, rozhodla jsem se konečně probrat fotkami malého Tomíka a vytvořit mu také jednu vzpomínkovou knihu.


Fotoknihu jsem tvořila poprvé v životě a jsem moc ráda, že jsem zvolila právě tuto firmu. Tomík byl hodně živé a uplakané miminko (to mu zůstalo pořád), vyfotit ho byl někdy nadlidský úkol a jelikož se bál blesku, bylo to mnohdy za velmi špatných světelných podmínek. Bála jsem se tedy, jaká bude kvalita fotek focených z mobilu a většinou za šera. Kvalita mě však opravdu mile překvapila, fotky jsou krásně lesklé, ostré a vypadají o stoprocent lépe než na monitoru počítače.

Fotoknihu si můžete vytvořit úplně sami. Stačí si stáhnout ze stránek Saal digital program, kde si sami navolíte formát, velikost i rozložení fotek či textu. Vybírat můžete i z předpřipravených šablon. Rozložení a zarovnání fotek potom můžete zvolit automaticky nebo si je můžete poskládat libovolně. Program je vcelku jednoduchý, pouze pokud chcete skládat fotky sami, chvilku trvá než se dostanete do cviku. Pozor si dávejte hlavně na ořez, já občas trošku ujela a mrzí mě to především na deskách z boku, kde mám kousek obrázku a kousek bílého pozadí, ale to je holt daň za moji nepozornost :) Vzhledem k tomu, že si program stáhnete do počítače, nemusíte se bát výpadku proudu/připojení a ztracení rozdělané práce, takže za mě palec nahoru. Program si pak zase snadno odinstalujete.

Objednávku jsem odeslala 29.6.2018 a kniha dorazila 9.7.2018 takže na to, že přišla až z Německa, byla doma celkem rychle. Bohužel však cestou utrpěla menší zranění, pravděpodobně s ní někdo šlehnul při přepravě. 

V podstatě jediné menší negativum je relativně vysoká cena. Fotoknihu ve tvaru sešitu A5 s pevnou vyzbou a 36 stranami pořídíte za 1200 Kč. Ale za kvalitu se holt platí. Děkuji firmě Saal digital za možnost vyzkoušet si fotoknihu se slevou, protože máme konečně doma pro nás tu nejcenější knihu. Knihu vzpomínek našeho syna.

Vytváříte také rádi fotoknihy? A od které firmy si je necháváte dělat?
Pokud ještě žádnou nemáte, můžete využít seznamovací slevový kupón na fotoknihu v hodnotě 450 Kč.
Krásné léto plné zážitků přeje Barča a Tom

11 komentářů

Write komentářů
sobota, srpna 11, 2018 delete

To je krása! ♥ Vždycky mě mrzelo, že mi rodiče žádnou takovou knihu nevedli, když jsem byla malá. Na rozdíl od starší nebo mladší sestry. Holt mám nevýhodu, že jsem prostřední. :D A Tomík je úžasný. ♥

Reply
avatar
Buma Agda
AUTHOR
středa, srpna 05, 2020 delete

Môj príbeh TU JE SKUTOČNÝ A GENUINE. Volám sa Matta Agda Noah Vienna a som tu, aby som vypovedal o Veľkej matke, ktorá mi priviedla späť môjho muža, keď sa so mnou rozišiel kvôli inej žene, ktorú stretol na svojom pracovisku. Great Adeleke je veľmi silná, skutočná a jedinečná žena so zvláštnymi právomocami. Snažil som sa získať pomoc z mnohých miest a zdrojov, aby som priviedol späť môjho muža, ale nič nefungovalo, ale keď som kontaktoval Veľkú Adeleke, prinútila ma znova sa usmiať tým, že priviedla svojho muža späť ku mne so svojimi osobitnými právomocami. Ak máte nejaké problémy v Vaše manželstvo, vzťah a máte s tým podobný problém, obráťte sa na Veľkého doktora Adeleke, ktorý vám teraz pomôže. Tu je jej e-mailová adresa: (aoba5019@gmail.com) a môžete sa s ňou skontaktovať aj na vlastné číslo WhatsApp: (+27740386124) Môžete ju buď kontaktovať na svojom e-maile, alebo na čísle WhatsApp. Ďakujem Veľký Adeleke.

Reply
avatar
UNKNOWN
AUTHOR
pátek, září 18, 2020 delete

Žijem v zjednotenom štáte. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, takže jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (aoba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

Reply
avatar
UNKNOWN
AUTHOR
neděle, září 20, 2020 delete

najlepším kúzelníkom kúziel do roku 2020 je Dr. Adeleke, veľký čarodejník z Afriky. Chcem mu pomocou tohto média poďakovať za to, že mi vrátil moju ženu, povedal mi iba to, aby som poskytol veci potrebné pre kúzlo a ktoré som urobil, a on mi povedal, že po dostal položky za 24 hodín, začnem vidieť výsledok a naozaj je človek podľa jeho slov, kontaktujte ho dnes a nechajte svoj problém vyriešiť. E-mail: aoba5019@gmail.com alebo ešte lepšie Whatasapp him on +27740386124

Reply
avatar
Proj
AUTHOR
středa, října 21, 2020 delete

Pôžička – Hypotéky až 100 000eur a viac
- Ponúkame Pôžičku DO 100 000 eur, Pre každého,
- Pôžička na účet
- Bez preverovania bankového registra,
- Seriózne jednanie
Ak mate záujem o uver, stačí do emailu uviesť vaše, meno, priezvisko, telefónne číslo,. My vás budeme následne kontaktovať.
E-mail: pozrirych@gmail.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
neděle, prosince 20, 2020 delete

Potřebuješ půjčku? Vítejte v Loan Booker Limited, kdy se všechny vaše finanční starosti staly minulostí tím, že jste zažádali o půjčku od naší společnosti, protože dnes nabízíme půjčku ve vzácných e-mailech a získejte financování. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: loan.eurofinancesnet906@gmail.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
neděle, prosince 20, 2020 delete

Kontaktujte mě, pokud potřebujete půjčku, protože jsem dostal svou půjčku od půjčovací společnosti, kterou bych rád představil každému, kdo půjčku potřebuje. Pokud chcete získat půjčku od stejné půjčovací společnosti, kontaktujte mě e-mailem. Můj email je
Kontaktujte nás přes E-mailskdrdpkanthi345@gmail.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
neděle, prosince 20, 2020 delete

Existuje pouze jediné místo, kde můžete uskutečnit svůj sen. potřebným poskytujeme všechny druhy finanční pomoci. jsme registrovaní a certifikovaní, náš program je rychlý a je považován za jeden z nejlepších v celém divokém světě. Pojď, pomůžeme ti. kontaktujte nás přes naši e-mailovou adresu pro více informací
Kontaktujte nás přes E-mailwaveeykegtjvfdcvc780@gmail.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
neděle, prosince 20, 2020 delete

Sloužíme jako makléři a spolupracujeme s vysoce renomovanými poskytovateli úvěrů.Pomáháme zaměstnancům na černé listině, stálým a smluvním zaměstnancům, včetně bezpečnostních a úklidových pracovníků. Máme velmi vysokou míru schválení a konkurenceschopné úrokové sazby. Jsme schopni pomoci našim klientům po celé zemi !! Žádosti lze zpracovat faxem nebo e-mailem. Není třeba opouštět stůl !! půjčku můžete získat z pohodlí domova nebo práce !!
Kontaktujte nás přes E-mailinforeabion4354@gmail.com

Reply
avatar
pátek, dubna 16, 2021 delete

Do you need Personal Finance?
Business Cash Finance?
Unsecured Finance
Fast and Simple Finance?
Quick Application Process?
Finance. Services Rendered include,
*Debt Consolidation Finance
*Business Finance Services
*Personal Finance services Help
contact us today and get the best lending service
personal cash business cash just email us below
Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
call or add us on what's app +918929509036

Reply
avatar
credito serio
AUTHOR
úterý, září 07, 2021 delete



Hi

Your credit between individuals serious

You need a credit between individuals.

I say between private individuals.

You make your request and the contract will be signed between you and me.

The bank only takes care of the transfer.

Applying for a credit should not be a problem anymore.

Ask for a credit between 5000€ and 500.000€ and you will have it in 48h

Affordable condition without any headache.

didiergomesse@gmail.com

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)