Knižní chvilky bez záruky 5

18:50:00 26 Comments A+ a-

Projekt který na svět přivedla TerezZ, netřeba více dodávat, snad jen že se to jmenuje Knižní chvilky, ale moje jsou vždy bez záruky, protože toho času je tak málo... Vy víte, že já moc fotit neumím, ale já zase vím, jak máte tenhle druh článků rádi, takže se kvůli Vám snažím. Až budu zdravá natočím zase nějaké Knižní povídání, takže se nebudu moc rozkecávat tady :) 


Povídky od Karla Čapka jsou nejen úžasné, ale v tomto vydání také krásné fotogenické :)

Minulý a tento týden jsem měla štěstí a vyhrála jsem záložky a placky od Kristýny Kuličové nahoře. Dále úžasné záložky od Petra Čapka, které mi všichni závidí. A když už mám tu záložku s Harry Potterm, začala jsem dokupovat sérii. Šestý díl mi však přišel zničený a pošta dostala za vyučenou, obávám se však, že se nic nezmění :/ Nicméně Kristýně a Petrovi moc děkuji :)


Pak jsem také trochu nakupovala. Ženu v kleci jsem nutně potřebovala, neboť máme doma druhý díl a děkuji Lily za tip za úžasných 90Kč! Dále Vyhnání Gerty Schnirch ve výborném stavu za 130Kč. Ať žijí bazary :D Dále tu mám sice dražší knížku, ale podpořila jsem tím jednu holčinu, s kterou jsme kdysi společně blogovali. Se svým přítelem a dalšími lidmi sestavili sborník povídek. No mladí lidé se v tvorbě musí podpořit a mám to i s krásným věnováním :)

Pak tady mám úžasné dárečky, které mi jen tak pro radost a jako poděkování za mé komentáře poslala Verunka z Knižního přátelství, které jsem moc vděčná! To jsou ty chvíle, pro které stojí za to žít a kterých si nesmírně vážím! Věděla, že žádnou knihu od Sparske doma nemám a že by to mohl být můj styl, takže je úžasné, že jí napadlo mi je poslat, když je má dvakrát. Zkrátka: Verunko jsi zlatá!

A nové přírůstky z pošty. Recenzní výtisk od Domina Noc předtím, nádherně fialová obálka (ano miluji fialovou), výhra opěvované knihy Člověk Gabriel od české autorky nakladatelství Jota i s moc milým vzkazem a podpisem autorky! A nový obal na knihu, potřebovala jsem trošku menší a sestra objednávala na přání u nějaké holčiny, krásné barvy a velikost perfektní! 

Ještě mi dnes přišla reading copies Červenky od Nesba, ale to jsem ještě nefotila. Takže víc se dozvíte v Knižním povídání, které bude snad příští týden. Zítra vyhlášení Soutěže s Kyticí, ještě máte poslední šanci dnes do půlnoci. A brzy také recenze na zajímavou knihu Dobrý proti severáku. Hezký večer ať už s knihou nebo bez, já jdu koukat na exhibici Krasobruslení :)

Vaše Bastera 



26 komentářů

Write komentářů
Amaterasu
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

Při prohlížení fotek mě nejvíc zaujal právě Piknik na hřbitově, kvůli obalu. Moc vydařená záležitost :) Tak doufám že se dozvíme, jestli je stejně super i zevnitř :)

Reply
avatar
EM
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

Záložky od Petra jsou naprosto dokonalé. :) Bezpečný přístav vypadá dobře. Knihy od Sparkse mám moc ráda. :)

Reply
avatar
sobota, února 22, 2014 delete

Samé krásné knihy!! Už teď se těším na recenze :-)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

taky mě ten obal oslovil

takže, Barb, jestli jsem pochopila správně, tak Ester je jednou z autorek? ^^ to je super, to jí přeju :)

Reply
avatar
Myanmar
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

Náhodou, fotíš parádně :) Těším se na recenze a ať se ti knihy stále tak pěkně hrnou!

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

Moc pěkný článek, těším se na recenze. Myslím, že fotky jsou pěkné, na špatný fotky jsem tu já :D Kvůli podpisu dost zvažuju, jestli nepotřebuju další vydání toho Čapka, grrrr. Jinak knihy s podpisem autora ti velmi "závidím", žádnou takovou nemám :-( Ale možná si dojdu na nějakou autogramiádu k Urbanovi :-) A jinak teda podle mě chrlíš články fofrem, obdivuju tě, já nezvládám a to jsem ještě diverzifikovala.. :-)
Hezký víkend.

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
sobota, února 22, 2014 delete

Ahoj, můžu se zeptat na otázku mimo téma? ;-) Zaujalo mě ( tedy krom knih) tvoje puntíkovaný povlečení. :-) Kde se dá sehnat? Díky!

Reply
avatar
neděle, února 23, 2014 delete

Záložky jsou dokonalé. :) já si teď sice oblíbila ty rohové, ale... Asi se ze mě stává vášnivá sběratelka záložek. :))
Krásné přírůstky!

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Ano teď mám sice pár skvělých tlustých knih na recenze, ale mám v plánu ty krátké povídky někam vecpat, takže dám určitě vědět, jak se mi líbily :) Ano Moni, Esterka a její přítel tam mají každý svou povídku a navíc to celé editovaly :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Jsou báječné hned se je chystám do nějaké knihy založit :) Já četla jen Zápisník jedné lásky a moc se mi líbil, pořád o něm slýchám, ale nějak jsem si ho nikdy nepůjčila ani nekoupila, takže mě to moc těší, že se ke mně dostal takovou pěknou cestou :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Děkuji chvilku mi to bude trvat, teď se mi tu sešlo spousta skvělých knih :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Štve mě, že jsou fotky vždycky rozmazané, nejsem umělecký a kreativní tip, snad na to přijdu, než půjdu do důchodu :) Děkuji, teď se hrnou až moc, nevím, kterou dřív, protože jsou všechny zajímavé :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Děkuji, fotky nejsou až tak špatné, ale byla bych ráda, kdyby se mi tak nerozmazávaly, holt na to nemám talent :) Já jsem jich moc také neměla, až v poslední době se nějak daří, je to takový krásný bonus :) Poslední dobou se snažím, ale dává mi to dost zabrat, já jsem člověk, co má hodně zájmů a přátel, takže to musím tak nějak dělit :)
Hezkou neděli přeji :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Ahoj, povlečení je z Ikey, ale oni mají jiné polštáře, menší, takže to nesedí na klasické :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Já jich za asi poslední půl rok dost vyhrála, takže taky tak nějak sbírám, ale nevím, kam je dávat, aby se mi neničily, když je zrovna nepoužívám, přemýšlím koupit nějaké album nebo něco :) Děkuji

Reply
avatar
Šárka S.
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Závidím ty záložky od Schefika. Taky jsem si přála tu s Harrym. :-)
Žena v kleci je naprosto úžasná, stejně jako všechny díly v této sérii. Už se nemůžu dočkat až vyjde na podzim 5. díl. ;-)

Reply
avatar
neděle, února 23, 2014 delete

Krásné knihy i záložky! Ženu v kleci bych si měla pořídit. Momentálně čtu druhý díl, ale řekla bych, že knihy na sebe skoro vůbec nenavazují. :)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

fíííha, tak to jí přeju, že se k tomu fakt odhodlali, taky bych měla ráda tu kuráž :D ale taky mně chybí ten talent, co rozhodně Ester má, u přítele nevím :D to jsem neměla tu čest okoštovat

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Já chtěla ještě Gandalfa místo Mimoně, ale toho chtěl i někdo jiný, tak se to muselo podělit :) Já právě pořád slyšela samou chválu a docela bych si nějakou pořádnou krimi ráda přečetla, ale teď musí počkat, přednost má Červenka :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Děkuji. No vidíš, já to mám radši popořadě kdyby náhodou, abych se o něco nepřipravila :)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Super, že jsi zase přidala nějaké fotečky. To já můžu. :-) Jsou bezva a alespoň víme, co čteš a co Ti dělá radost...
Povídky od Čapka si taky v tomhle vydání od Omegy chci přečíst...
Hrozně Ti závidím ty záložky. Jsou absolutně boží a pak ten obal na knihu - áách to je nádhera. :-)
Těším se na Tvé knižní povídání i na další knižní chvilky. :-)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
neděle, února 23, 2014 delete

Děkuji Veru, já vím, že je máš ráda, také se kvůli Tobě snažím, vymýšlím a tak :) Obal je opravdu krásný a stál jen stovku plus pošta, takže i super cena :) Budu se snažit občas něco vyfotit a jednou za čas hodit na blog pro radost. Knižní povídání snad bude tento týden, mám tu toho zase tolik, o čem povídat, uvidím, zda se mi povede přijít domů za světla :)

Reply
avatar
pondělí, února 24, 2014 delete

Krásné fotky!! Na novinku od Lisy Jackson jsem zvědavá :)

Reply
avatar
Bastera
AUTHOR
pondělí, února 24, 2014 delete

Děkuji. Já také :)

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
úterý, února 25, 2014 delete

Pošlu vám pak video na mé autorské čtení, ne této knihy, ale příběhu, na kterém pracuji aktuálně :) To zase bude vidět ten posun, to se mi líbí, člověk se stále vyvíjí :)

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)